Producenci
Wszystkie produkty
Zwroty i reklamacje

Reklamacje dotyczące Towarów

Staramy się aby wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie spełniały Państwa oczekiwania. Wszystkie wysyłane produkty są nowe, bez widocznych wad. Jeśli jednak coś nie spełni Państwa oczekiwań to mogą państwo reklamować zakupiony u nas towar z tytułu rękojmi. W razie jakichkolwiek problemów prosimy najpierw o kontakt drogą mailową: shop@sklep400894.shoparena.pl

1. Reklamacje uwzględniane są po okazaniu dowodu zakupu (paragon lub faktura) - prosimy o dołączenie go do odsyłanego towaru. 

2. Reklamowany towar, po uznaniu reklamacji, wymieniamy na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, zwracamy pieniądze. Zwroty i przesyłki reklamacyjne należy przesyłać wyłącznie przesyłką poleconą na adres: WASZE ZDROWIE Piotr Szymanek, ul. Jana Kazimierza 30/U8, 01-248 Warszawa

3. Nie odbieramy żadnych przesyłek za zaliczeniem pocztowym. 

4. Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie reklamowanego towaru na swój koszt. Nie zwracamy kosztów wysyłki i pakowania.

5. W ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru dajemy odpowiedź o sposobie rozpatrzenia reklamacji (zwrot kosztów zakupu płyty lub wymiana nową) - klient decyduje o formie rozpatrzenia reklamacji.

6. Prosimy o opisanie wady i dołączenie tego opisu do przesyłki z wadliwym produktem.

Wszelkie przesyłki  i reklamowane produkty prosimy o nadsyłanie na adres sklepu.

WASZE ZDROWIE nie jest producentem Towarów i nie ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

Możecie Państwo skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji 
i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Zwrot towaru 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt - szczegóły znajdziesz na stronie ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl