Producenci
Wszystkie produkty
Regulamin

Sprzedawcą towarów ze sklepu internetowego działającego pod adresem  jest Sklep WASZE ZDROWIE działający w Warszawie.

NIP 838 157 06 48

Właścicielem sklepu jest:

WASZE ZDROWIE Piotr Szymanek

ul. Jana Kazimierza 30/U8

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

  1. Sklep sprzedaje towary dla klientów na terenie Polski.
  2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę http://sklep400894.shoparena.pl.
  3. W sprzedaży znajdują się towary będące w naszej bazie danych.
  4. Wszystkie towary oferowane do sprzedaży są nowe i nieużywane.
  5. Na wszystkie towary udzielona jest rękojmia na okres 2 lat od daty zakupu towaru. Nie podlegają jej wady powstałe w wyniku nieprawidłowego użycia i normalnego zużycia materiałów zakupionego produktu.
  6. Wiążącą klienta ceną jest cena podana na stronie przy danym produkcie w momencie składania zamówienia.
  7. Cena przesyłki zależna jest od wybranej przez użytkownika formy przesyłki i formy płatności - koszt i czas realizacji podany jest podczas składania zamówienia - więcej poczytasz o tym w WYSYŁKA/REALIZACJA ZAMÓWIENIA.
  8. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży. Sklep zastrzega sobie także prawo do zmian w asortymencie oferowanych towarów, dodawaniu nowych i usuwaniu starych.
  9. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach przesyłek.
  10. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
    1. W przypadku zamówień płatnych na konto bankowe sklepu - zaraz po wpłynięciu płatności na konto;
    2. W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - zaraz po otrzymaniu zamówienia;
  11. Wysyłka zamówionego towaru nastąpi nie później, niż w terminie oznaczonym na karcie produktu tekstem "Wysyłka:" - oznacza on czas WYSŁANIA towaru, a nie całkowity czas dostawy. Generalnie staramy się wysyłać towar najszybciej jak się da, ale nie wszystkie czynniki są możliwe do uwzględnienia. Więcej poczytasz o tym w zakładce WYSYŁKA/REALIZACJA ZAMÓWIENIA.
  12. Umowa kupna- sprzedaży zostaje zawarta:
    1. w przypadku zamówień płatnych na konto bankowe - z chwilą wpłynięcia płatności na konto;
    2. w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - z chwilą odebrania i opłacenia kurierowi/listonoszowi zamówionej przesyłki;
  13. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  14. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczone są ograniczone ilości towarów.
  15. Realizacja zamówień na towary w sprzedaży promocyjnej i wyprzedaży następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów.
  16. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon/faktura. Paragon wystawiany jest w chwili skompletowania całości zamówienia i wysłania towaru.
  17. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu, włącznie z rezygnacją z zakupu, do momentu wystawienia faktury / paragonu. Wprowadzanie zmian lub rezygnacja z zakupów możliwa jest przez telefoniczny kontakt z obsługą sklepu pod numerem infolinii: +48 503 034 477
  18. W przypadku gdy jedno zamówienie obejmuje towary o różnych terminach wysyłki, całe zamówienie będzie wysłane w czasie równym najdłuższemu terminowi wysyłki -  więcej poczytasz o tym w zakładce WYSYŁKA/REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  19. Osoby fizyczne dokonujące zakupów w sklepie mają prawo zwrócić bez podania przyczyny każdy zakupiony towar w ciągu 14 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki. Więcej poczytacie w zakładce ODSTĄPIENIE OD UMOWY. Kupujący zwraca produkt na swój koszt.
  20. Reklamowany towar, po uznaniu reklamacji, wymieniamy na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, zwracamy pieniądze. Zwroty i przesyłki reklamacyjne należy przesyłać wyłącznie przesyłką poleconą na adres: WASZE ZDROWIE Piotr Szymanek,ul. Jana Kazimierza 30/U8, 01-248 Warszawa . Nie odbieramy żadnych przesyłek za zaliczeniem.
  21. Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie reklamowanego towaru na swój koszt. Nie zwracamy kosztów wysyłki i pakowania. Więcej poczytacie w zakładce REKLAMACJE.
  22. Zastrzegamy sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu. Zmiany będą publikowane na tej stronie i obowiązują od momentu publikacji.
  23. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  24. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

 

DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Administratorem danych osobowych Usługobiorców/Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Sprzedawca.

Dane osobowe Usługobiorców/Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego zbierane są - zgodnie z wolą Usługobiorcy/Klienta - w celu realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej.

WSZYSTKIE POTRZEBNE INFORMACJE O DANYCH OSOBOWYCH I SPOSOBIE ICH PRZETWARZANIA I POPRAWIANIA ZNAJDZIECIE NA STRONIE: POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Dane niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej wskazane są także każdorazowo na stronie internetowej Sklepu Internetowego przed zawarciem danej umowy.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Dostępne 

formy płatności:

Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl